تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 1369
  • بازدید سال : 5686
  • بازدید کلی : 62438
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 13.59.176.78
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب – The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water (دوبله فارسی + زبان اصلی)

    The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015 FA EN BR-Rip 720p 1080p 3D-SBS 1080p MKV

    | دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
    ◄◄ بروزرسانی: نسخه دوزبانه (دوبله فارسی + انگلیسی) جایگزین شد ►►

    ادامه مطلب

     

     

     

     

    » نام: باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب – The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water
    » سال تولید: ۲۰۱۵
    » کارگردان: Paul Tibbitt
    » شرکت تولید کننده: Paramount Animation, Nickelodeon Movies, United Plankton Pictures
    » کشور تولید کننده: آمریکا
    » زمان: ۹۲ دقیقه
    » زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio < Play در نرم‌افزار مدیا پلیر کلاسیک)
    » کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p)
    » جشنواره‌ها و جوایز: IMDB
    » پیوند: IMDB

     

    خلاصه داستان: باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب (به انگلیسی: The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water) نام پویانمایی برگرفته از سریال پرطرفدار باب‌اسفنجی، محصول مشترک ۳ کمپانی پارامونت انیمیشن (به انگلیسی: Paramount Animation)، نیکلودئون (به انگلیسی: Nickelodeon Movies) و یونایتد پلانکتون پیکچرز (به انگلیسی: United Plankton Pictures) می‌باشد که به کارگردانی پاول تیبیت (به انگلیسی: Paul Tibbitt) ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی پارامونت پیکچرز (به انگلیسی: Paramount Pictures) عرضه شده است. قابل ذکر است شماره قبلی این پویانمایی، «باب اسفنجی شلوار مکعبی – The SpongeBob SquarePants Movie»، در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود. در این شماره از پویانمایی باب اسفنجی در جستجوی دستور پخت به سرقت رفته‌ای وارد ماجرایی می‌شود که او را به دنیای انسان‌ها می‌آورد، جایی که با یک دزد دریایی درگیر می‌شود و…

    دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC

    Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    Dead Island: Riptide PC-RELOADED

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Dead Island Riptide PC Cover small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC

     

    دانلود بازی Mars: War Logs برای PC

    بازی Mars: Wars Logs یک بازی در سبک بازی های فضایی گذشته می باشد که توسط شرکت Spiders ساخته و توسط شرکت Focus Home Interactive به بازار عرضه شده است. در دنیای ویران گشته مریخ، ۲ سرنوشت با هم آمیخته می شوند. دو موجود برای هویت خود در سرتاسر یک سیاره خراب شده شروع به گشتن می کنند، با نبردهای خونین مواجه می شوند که رهبران گذشته ی این سیاره را از میان بر می دارد. گاهی وقت ها این دو از هم جدا، گاهی با دشمنان مشابه نبرد می کنند، هر دوی آن ها منشاء ظهور دوره ای جدید می باشند. Mars: War Logs یک بازی خیالی اکشن در سبک RPG می باشد که به طور هوشمندانه ای به ترکیب توسعه ی شخصیت ها و نبردهای سریع و منسجم می پردازد. این بازی شما را به سفری عمیق به داخل دنیایی کاملا جدید می برد و به شما سناریوهایی که مربوط به تضادها، نژاد پرستی ها و محیط زندگی در سیاره مریخ می باشد می برد.

    Mars: War Logs PC-COGENT

     

    mars war logs cover دانلود بازی Mars: War Logs برای PC

     

    دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه ۸ – Call of Duty: Modern Warfare 3

    بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

     

    | نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

    | به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

     

    modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

     

    نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

    نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

     

    Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

     

    دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC

    بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

    Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

    |آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

     

    Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

     

    دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

    به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

    Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

     

    Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

     

    دانلود بازی Halo Spartan Assault برای PC

    سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.

    Halo Spartan Assault PC-CODEX

     

    Halo Spartan Assault pc cover دانلود بازی Halo Spartan Assault برای PC

    دانلود بازی Hail to the King Deathbat برای PC

    Deathbat یک بازی سوم شخص، اکشن، ماجرایی و RPG می باشد که شما را به حال و هوای بازی های حدود ۱۵سال پیش باز می گرداند. داستان بازی، بر اساس نسخه قدیمی و افسانه ای این بازی می باشد و در آن گیمرها به دنیای دیگری سفر می کنند، با مردگان بامهارت به نبرد می پردازند و رئیس های نابخشودنی آن ها را شکست خواهند داد. داستان بازی درباره ی Andronikos می باشد که توسط فرمانروایی و اشخاص Deathbat دستگیر شده است و وظیفه ی شما این است که سرزمین Haides را از دست شیاطین تاریک سرزمین Andronikos نجات دهید.

    Hail to the King: Deathbat PC-PLAZA

     

    Hail to the King Deathbat pc cover دانلود بازی Hail to the King Deathbat برای PC

    دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC

    داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

    Metal Gear Solid V Ground Zeroes PC-CODEX

     

    Metal Gear Solid V Ground Zeroes pc cover دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC

     

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید